onsdag den 10. oktober 2012

I den undervisning jeg praktiserer er det vanskeligt sådan lige pludseligt at indføre nye værktøjer. Jeg er overbevist om at jeg, når jeg langtidsplanlægger, vil kunne indføre forskellige IT værktøjer, sådan dels når behovet opstår, dels når det vil være opportunt. Når det så er sagt, har jeg, sådan hovsa, forsøgt mig med google.docs som fællesskrivningsdokument, og ud over al bøvlet med kursister der ikke havde computere med, netadgang der selvfølgelig ikke virkede, så viste det sig at det fungerede, så det gør vi en anden gang. Mine tanker om en blog gik på at lade kursisterne lave en refleksionsblog i forbindelse med afslutningen af et medieforløb. Men det blev ved tanken fordi jeg ikke lige kunne huske hvad jeg skulle gøre. Siden hen, på et tidspunkt hvor jeg havde mere tid, fandt jeg ud af hvor hjælpen var at finde!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar