onsdag den 10. oktober 2012

Forskelligt!

Jeg har forsøgt mig med forskellige ting: en test i google-docs, en blog og et fælles dokument i google. Det er meget relevante værktøjer, og helt sikker noget jeg vil få glæde af...med tiden (!!). Det store problem her i startfasen har været, dels at kun få kursister har en bærbar, dels at læreren endnu ikke er fortrolig med værktøjerne. Bare det at få samlet kursisternes gmail-adresser har vist sig at være en udfordring. Jeg har nu i mere end en uge forsøgt at få deres adresser. Resultatet: 18 ud af 28 har indtil sendt mig deres gmail. Et andet problem, jeg er stødt på, har været i forbindelse med min blog. I forgårs fik jeg sendt en invitation til mine kursister (18!), men af en eller anden grund kan de ikke gå ind på bloggen. Har stadig ikke fundet ud af hvad jeg har gjort forkert, og venter spændt på svar...

1 kommentar:

  1. Tror du det er nødvendigt med gmail? Ellers har de jo alle en mail som burde ligge i Ludus

    SvarSlet