søndag den 7. oktober 2012

Den første gang

Har lige oprettet mit første google doc.
Skal bruges i morgen til en fælles evalueringsseance af dsa-undervisningen so far. Bliver spændende, om det virker, og allermest hvad der skrives, og om der holdes en god konstruktiv tone. Tænker jeg vil bruge det efter ferien som udgangspunkt for en kort mundtlig evaluering.
Vi får se.
God nat, snart

Mandag 8/10
Ja, virkeligheden ser jo som bekendt anderledes ud. Dokumentet er oprettet. Vi fik aldrig tid til at skrive i det i timerne - og det er noget l....skrammel! For jeg ved af erfaring, at så bliver det so so med svarprocenten.
Jeg nåede at vise dokumentet og præsentere hensigt og spørgsmål. Igen drillede teknikken mig, for da jeg gik ind på linket via Fronter, kunne jeg ikke aktivere det. MEGA ærgerligt. Så falder flere fra. Man skal åbenbart logge sig på google/gmail først.
Så nu er det en lektie til i morgen, hvor jeg ikke har dem... hm...
Men dokumentet er her. Lad os krydse fingre for, at der sker noget på det:
https://docs.google.com/document/d/1LF5XpndGyiMQXLmQGYu2TYA3J31Tu4CgSRd51Mu451I/edit

Ses onsdag.

2 kommentarer:

  1. Et tip kan være at ændre rettighederne til at 'alle med linket' kan redigere. Hvis det ligger i Fronter er det rimeligt usansynligt at nogen skulle snuble over det. Og hvis du ikke vil risikere det, kan du - når dokumentet er færdigbearbejdet - ændre indstillingerne igen, så kun kursisterne kan se det.

    Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg læste godt dit tip tidligere, og det gjorde jeg også (gav alle med linket rettigheder til at redigere). Men alligevel kunne jeg ikke aktivere linket direkte fra Fronter, da jeg skulle vise det. Har måske gjort noget forkert.
      Men kan fornemme, at med den målgruppe, er det ikke for kvikt, hvis det ikke fungerer i første hug. Desværre.

      Slet