tirsdag den 2. oktober 2012

Hjælp! Mine kursister bliver smidt af min blog

Kære Line
Kan du hjælpe mig med at opklare, hvorfor en række af mine dsa-kursister ikke kan sende deres indlæg på min blog?
De fortæller, at den der sikkerhedsting, hvor man skal bevise, at man ikke er en robot, dukker op hele tiden. Hvis de ikke kan tyde den korrekt, smides de af og hele deres indlæg forsvinder.
Det har betydet, at de mere skeptiske og ikke så skrivende kursister ikke gider prøve mere.
Øv, hvor et det ærgerligt!

1 kommentar:

  1. Er opklaret. Man kan indstille sin blog til ikke at bede bidragydere om at skulle angive kode. Man skal gå ind under indstillinger og angive ved Indlæg og kommentarer at ordbekræftelse er slået fra.Husk også at sætte X, hvor der står bruger med Google-konto.

    SvarSlet